Zawsze miałam w domu pudełka, w któych trzymałam „skarby”. Z biegiem lat „skarbów” rośnie, więc zapotrzebowanie na pudełka też. Można udać sie do sklepu i kupić takie ozdobne pudełko, lub… zrobić je samej🙂

Ciekawy sposób na wykonanie takiego pudełka zaprezentowała Iwona na swoim blogu MOJA WYSEPKA. I postanowiła podzielić się nim z nami.

A oto kursik Iwony:

Jest to bardzo proste, trzeba tylko raz spróbować, a zwykłe pudełko po butach może stać się ślicznym pudełkiem na skarby :) 

Jak ozdobić pudełko - cz. 1

1. Przygotowujemy pudełko, papier, klej w sztyfcie, nożyczki. Odcinamy kawałek papieru, który będzie nam mniej więcej potrzebny na obklejenie górnej części pudełka.

Jak ozdobić pudełko - cz. 2

2. Smarujemy górną część klejem i przyklejamy papier. Najlepszy jest klej w sztyfcie, bo zrobimy to szybko.Wygładzamy powierzchnię.

Jak ozdobić pudełko - cz. 3

3. Nacinamy papier przy krótszym boku, tak jak na zdjęciu.

Jak ozdobić pudełko - cz. 4

4. Przyklejamy papier do części dłuższej.

Jak ozdobić pudełko - cz. 5

5. Przycinamy papier jak na zdjęciu i przyklejamy pozostały kawałek do części krótszej.

Jak ozdobić pudełko - cz. 6

Jak ozdobić pudełko - cz. 7

6. Zawijamy i ewentualnie przycinamy, wyrównujemy papier, a następnie przyklejamy do wewnątrz części bocznej dłuższej.

Jak ozdobić pudełko - cz. 8

7. To samo robimy z drugiej strony. Pozostały do sklejenia części boczne krótsze.

Jak ozdobić pudełko - cz. 9

Jak ozdobić pudełko - cz. 10

8. Wieczko gotowe. Tak samo dobimy część dolną.

Jak ozdobić pudełko - cz. 11

Ja tym razem ograniczyłam się do ozdobienia dolnej części tylko papierową koronką.

Jak ozdobić pudełko - cz. 12