* Pierwsze wyróżnienie dla bloga http://www.jakuszyc.com:

„za kreatywność,pomysłowość,niepowtarzalne pomysły i za…

inspirowanie innych blogowiczek ku lepszemu”. *  

 Bardzo miło mi, iż mój blog dostał wyróżnienie od MANKIN🙂 Dziękuję :*

Nie spodziewałam się tego, tym bardziej że dopiero teraz dowiedziałam się o całej zabawie.

I wiecie co? Podoba mi się ona🙂 Więcej informacji o zabawie TUTAJ.

Dlatego tego postanowiłam wyróżnić 7 blogów, które odwiedzam, które mnie inspirują, których autorki/autorzy wkładają duszę w to, co robią.

 

Wyróżnienia przyznaję następującym blogom i ich autorom:

(miejsce na liście nie ma znaczenia !😉

1. Tutinella –  za piękne prace wykonywane z ogromną starannością

2.  Joanka-Z– za pasję szycia, wpisy, które z wielką przyjemnością czytam, no i za sówki😉

3. Igielnia – za pieknę tkaniny i świetne maskotki

4. Kura d. – za pomysłowość i różnorodność tworzonych prac

5. BartasDe – należy się jedynemu znanemu mi mężczyźnie, który szyje i prowadzi blog

6. Brummig – za wpisy, które mnie potrafią rozbawić do łez

7.  LolaJoo – za piękne ubranka szyte dla swoich dzieci

A teraz, kilka słów o mnie😉

1. Uwielbiam szyć i wymyślać różne sposoby tworzenia czegoś, to niemal obsesja (ale to pewnie już wiecie)

2. Oprócz szycia drugą moją pasją jest gotowanie – mąż powtarza, że powinnam otworzyć własną restaurację .

3. Mam słomiany zapał, ale walczę z tym, ostatnio coraz bardziej skutecznie.

4. Wbrew mojej wcześniejszej „niechęci” (delikatnie mówiąc) do FB, teraz nałogowo na niego wchodzę🙂 Jednakże, kontakt z tyloma fajnymi ludźmi uzależnia !

5. Lubię podglądać ludzi, podsłuchiwać i analizować ich zachowanie – takie zboczenie po studiowaniu Socjologii.

6.  Lubię spokój, ciszę, dobrze się czuję sama ze sobą.

7. Marzy mi sie własna pracownia krawiecka……